چرک نویس

چرک می نویسد و به او می گویند چرک نویس

چرک نویس

چرک می نویسد و به او می گویند چرک نویس

برای زنم

و تو...

و تو که شب ها تا دم صبح همراه تمام بی خوابی های قرص آلوده ی من هستی...

و تو که در تمام سر در گمی هایم هم زبانم بودی ای...

و تو که هر شب تن سردت بی هیچ اعتراضی پذیرای لب های من است...

و تو که بار ها با هم خندیده ایم گریه کرده ایم مست بوده ایم و ...

و تو که از من جدا نمی شوی در هر کجا که باشم هستی همراهم....

تو بهتر از هر زن نداشته ام بودی ای!

ساز من



پ.ن : ۱-  باشه حتی توی دنیای سازها هم خیانت کرده ام ولی باور کنید به آن یکی هم سر می زنم

۲- یکی از دوستان می گفت اگر قبل ازدواجم می دانستم سگ ها این قدر خوبند هیچ وقت ازدواج نمی کردم...


نظرات 1 + ارسال نظر
سونیا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

تو دنیای سازها هم باید عدالت و مساوات را رعایت بکنی ها! مگه زن اولت گیتار چه عیبی داشت که رفتی ساز دهنی را گرفتی؟
امان از دست شما مردها!

چهارتا دایم و چند هزارتا موقت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد