چرک نویس

چرک می نویسد و به او می گویند چرک نویس

چرک نویس

چرک می نویسد و به او می گویند چرک نویس

از جملات حکیمانه:


اکثر پسرا ها جلوی یک جایشان را نمی توانند بگیرند و اکثر دختر ها جلوی دهانشان را...

وقتی با حسین با وب کم صحبت می کنم احساس گناه می کنم

من هم دارم دنیا را به سمت دنیای کومودوری پیش می برم...

آدم های نامتفاوت زندگی خوشی دارند لابد که متفاوت نیستند با بقیه!

لابد بقیه زندگی خوشی دارند هم

لابد من هم دنبال زندگی خوشم می گردم

لابد

برای دنیا نگرانم چه طور می خواهد این توالی خوشگذشتن و بدگذشتن را برای من جبران کند . این رنج ها که می کشم اصلاْ طبیعی نیست...

ای کاش کمی از رنج هایم را می فهمید

یک شب حالا که دیدم تعدادمان ۱/۴ کم شده مامان و بابا توی یک بشقاب غذا خوردند تا تعداد ظرف ها نصف شود . امشب کلاْ توی یک بشقاب غذا خوردیم و فردا هم لابد همه توی قابلمه غذا می خوریم . آقای رئیس جمهور که می گوید زاد و ولد کنید الکی که نیست...