چرک نویس

چرک می نویسد و به او می گویند چرک نویس

چرک نویس

چرک می نویسد و به او می گویند چرک نویس

مارگاریت

برادر مارگاریت مدت کوتاهی به رو به رویش خیره شد . چشم هایش تار شد. هیچ کس چیزی نگفت. فرد دایره ی دیگری روی خاک کشید   و بعد با لگد خرابش کرد.

بالاخره برادر مارگاریت گفت: راحت شد. هیچ کس تقصیر نداره . اون دلش شکسته بود.

....


قند در هندوانه ریچارد براتیگان


شاید این داستان را باز نویسی کردم این بار از زبان مارگاریت . که چرا می رود کارگاه فراموش شده با اشیا ویسکی می سازد . گه چرا می آید در خانه و بعد می رود . که چرا خودش را با روسری آبی دار می زند و او فقط از توی مجسمه ی آیینه ها می بیند و بعد با خیال راحت می آید برادرش را صدا می کند فرد را هم ...

جالب است حتی جرات می کند در داستان خودش را تبرئه کند ! 


راحت شد. هیچ کس تقصیر نداره . اون دلش شکسته بود.

حرف آخر

و دیگر بین ما سکوت حرف خواهد زد و من تا ابد هم حرف تو خواهم بود...

خواستم تمامش کنم شروع شد بی دلیل ترین کار عالم

ع

                                                                                                                             ش

                                                                                           ق

                                و

                                                            ر

                                                                                                                ز

                   ی

                                                                              د

                                          ن

بد سیگاری پیر

واقعاْ دیگر نا امید شده ام کلی تلاش کردم داستانی برای وطنم بنویسم مجوز نگرفت . داستانی را برای اطرافیان می نوشتم که دوستش نداشتند . داستان هایم را در گودریدز گذاشتم فیلتر شد . قدیم ها وبلاگ پر مخاطبم حروم زاده کوچولو را داشتم فیلتر شد . داستان را برای دانشکده ام نوشتم همه فکر کردند چه چیز هایی را که نمی گویم!!! در داستان از ساده ترین یافته هایم دز زندگی می گویم همین... فکر نکنم بتوانم داستان ننویسم مثل بد سیگاری هایی شده ام در اواخر پیری اند و دارد سیگار نابودشان می کند و هنوز هم نمی توانند ترکش کنند...


حس می کنم در فضایی سیر می کنم که دیگر هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد . حس همان آدم فضایی ها را دارم... ای کاش سفینه یمان زود تر بیاید و من را ببرد آن جایی که آدم هایش این طور نباشند.

دهشتناک دوست داشتنی

داشتم تو 20 گیگ موزیک های منتخبم می گشتم که یک هو پیداش کردم . چرا و چطوری این یکی رو از دستم در درفته بود پاک کنم نمی فهمم . ناباورانه روش کلیک کردن هنوز داشت می خواند و من می زدم! و چه چیزی هم مونده بود . البته این ظاهراً تو پارت تایم استودیو بود و فقط همین قسمت را رسیدیم بر داریم...

سه روزه مداوم گوش می دهم خیال می کنم اگر بود چه درامی پشتش می گذاشتم...

ولی چه شعری هم ماند از U2 و صدای اون چقدر بیشتر از U2 عمق دارد...

Jesus, Jesus help me
I'm alone in this world
And a fucked up world it is too
Tell me, tell me the story
The one about eternity
And the way it's all gonna be


Wake up, wake up dead man
Wake up, wake up dead man